צילום חזה- מה אומרות התוצאות?
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
חולת סרטן שד גרורתי בעצמות. ביצעתי צילום חזה: צל הלב אינו מורחב מימין שני צללים מוקדים זעירים בשדה אמצעי תחתון. משמאל שינוים אינטרסטיציאלים עם מוקדים זעירים באונה עליונה , וצל מוקדי בקוטר 1,5 ס"מ בשדה אמצעי,שגדל בהשוואה לצילום . קודם מ-דצמבר 2015 שברים ישנים במספר צלעות. סרעפות סדירות . לא הודגם תפליט. רציתי לדעת מה אומרות התוצאות?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום לא ניתן לפרש תוצאות של צילום חזה לפי פיענוח בלבד. כדאי להגיע לרופא מטפל להסבר ובירור נוסף של הממצאים בברכה