רפואה מותאמת אישית-מישהי יכולה להמליץ???
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, גילו לאימי עכשיו שהיא חולת סרטן השד. קראתי על הרפואה המותאמת אישית, ששולחים את הביופסיה לבדיקה ע"י תרופות שונות, והתרשמתי מהסטטיסטיקה. היום נפגשנו עם הרופא הכירורג שאומר שהכל שיווקי ושכל התרופות הביולוגיות דומות (הומלץ לה פרג'טה+כימו או ניתוח, הסרטן לא רגיש להורמונים). מחפשת דעות או נסיון אמיתי בנושא. תודה.
שלום רב כמובן חסר כמה פרטים , אבל נראה כמדובר בסרטן שד מקומי ולפי תרופות שהוצעו כניאאה גם HER2חיובי שהם דוגמה להתאמה של טיפול לפי ביומרקרים. בגידולים אלה ניתן לטפל בטיפול מכוון כנגד HER2. טיפול בגידולים עם ביטוי HER2 הוא טיפול של צוות רב מקצועי וכדי לקבל יעוץ אונקולוגי במקביל ליעוץ כירורגי על מנת לקבוע טיפול האופטימלי בברכה