הצטברות נוזלים בשד לאחר ניתוח חהוצאת גוש ממאיר
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לפני כ 4 שבועות עברתי ניתוח למפקטומי עם ביוםסיית זקיף וקרינה תוך ניתוחית. בביקורת : הצלקת תקינה , המטומה בספיגה. בשבוע וחצי האחרונים חשה כאבים סביב הצלקת קיימת נפיחות..הצטברות נוזלים.כיצד אפשר לטפל בנפיחות ובצבר הנוזלים מבלי להידרש להתערבות כירורגית..שאיבה?.
חן יקרה, הצטברות נוזלים לאחר למפקטומיה אינה תופעה נדירה במיוחד בעת תהליך ספיגת המטומה. באם ניתן, עדיף שלא לנקז את הנוזל בכדי להמנע מהחדרת זיהום לחלל הניתוחי. יחד עם זאת, באם את סובלת מכאב ניכר או קיימים סימני זיהום ניתן לשאוב את הנוזל בהנחית US. חשוב שתתיעצי עם הרופא המנתח ויחד תחליטו מה הגישה העדיפה. החלמה מהירה, דינה