שאת נעלם וחזר..............................
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב לפני שנתים התגלה גוש בשד ימין עם גרורה בריאה שמאלית. ביופסיה הצביעה על רצפטורים חיוביים הר2 שלילי . אני מטופלת בלטרוזול. בדיקת pt ct הצביעה על העלמות המוקד בריאה. בשד המוקד קיים, אך הגוש קטן.. המרקרים חזרו לנורמה. כבר לאחר חצי שנה הגוש (השאת) שהיה נמוש בשד נעלם. אך כעת הוא שוב נמוש. למרות שאעבור בקרוב כריתה מלאה שאלתי: 1.האם יתכן שהטיפול בלטרוזול לא מספיק אפקטיבי והשאת חזרה? תודה חני
חני שלום נראה לי שזו לא תשובה שאפשר לתת דרך האינטרנט ללא בדיקה וסקירה של מה שהיה לאורך כת התקופה. כריתה של שארית הגוש בשד והמשך טיפול בלטרזול כל עוד אין ממצאים חדשים- נראת לי הגיונית ונכונה.