גילוי מוקדם של סרטן השד
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי אני חן בת 19 ,אף פעם לא שמתי לב ורק לאחרונה גיליתי שיש לי גושים מוצקים וגדולים בחזה,אני רוצה לדעת אם כל גוש הוא סימן לסרטן או שיש אופציות שונות למקרים כאלה ,סבלתי בעבר מצ'יסטה בשחלה ,אני מקפידה לעבור בדיקות שגרתיות אך עדיין מרגישה כל הזמן חולה
לקריאה נוספת והעמקה
חן היקרה שלום, יתכן ואת מדברת על מבנה רגיל של שד. בכל מקרה ללא בדיקה לא ניתן לדעת במה מדובר. עם זאת, הסיכוי לסרטן שד בגילך הוא נמוך מאוד. עם זאת, מציעה לך לקבוע תור אצל רופא וללמוד להכיר את מבנה השד שלך. בברכה, אנה