הקרנה במהלך הנתוח או לאחר הנתוח
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
במקרה של INFILTRATING LABULAR CARCINOMA מתלבטים אם להקרין במהלך הנתוח או במשך כשלושה שבועות לאחר הנתוח. מה השיקולים שצריכים להנחות לכיוון אחד מהשנים.
לקריאה נוספת והעמקה
שלומות, ההחלטוה צריכה להיות על סמך מדדים מרובים ובהם (אך לא רק) גיל המטופלת, גודל הגידול והמאפיינים שלו. רופםא קרינה יכול להמליץ, כדאי לוודא שהיה דיון צוות עם הכירורג והאונקולוג המקרין. בכל מקרה הגולד סטנדרט הינו קרינה לאחר הניתוח. קרינה במהלך הניתוח מצויינת, לקבוצת הנשים המתאימה לכך! בהצלחה, חג שמח, מירב בן דוד