תרופה כנגד גלי חום והזעות
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בת 64 גילו סרטן שד יש תאריך לניתוח ב2/5 .לקחתי כדורי תחליף הורמונים ואמרו לי לחדול , הפסקתי, אבל מאז סובלת נורא מהתפרצויות של גלי חום כמה פעמים ביום ובלילה, בלתי ניסבלים מה ניתן ליטול גם מדבקות אמרו שאסור קצת להקל את התופעות שלעיתים אני ממש רטובה מהשעות הללו. 2. האם אחר הניתוח יהיה לי קושי בהרמת הידיים להצטייד בבגדים רק נרכסים מקדימה? מה לגבי חזייה לקנות משהו מיוחד או גוויות? תודה על כל התשובות אני קצת מרוגשת.
לגלי חם את יכולה לבצע דיקור, לנסות כדורי כלוניריט פעמיים ביום או כדורי אפכסור 75 מ"ג פעם ביום. הם יעילים לגלי חם ואינם מכילים הורמונים. לגבי השאלות למגבלות אפשריות לאחר הניתוח כדאי להתייעץ עם המנתחת בהצלחה
אין אפכסור.יש אפקסור?תרופה פסיכיאטרית? המליצו לקשיי התארגנות...חשבתי שאני הולכת למות מתופעות לוואי.