כאבים בשד, למי לפנות?
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לכן! בשבוע וחצי האחרונים התחלתי להרגיש כאב בשד השמאלי. לא הרגשתי גוש, אבל יש מעין לחץ וגודש, כמו בתקופת ההנקה.אני לקראת מחזור, אבל אף פעם אין לי כאבים בשדיים לפני מחזור. קבעתי תור לרופא נשים. האם יש טעם ללכת אליו- או ישר לקבוע לכירורג שד? יש לציין שלפני כחצי שנה הייתי בבדיקה אצל כירורג שד, מיוזמתי, כבדיקה שגרתית והכל היה בסדר.
מיכל היקרה שלום, כאבים בשד קשורים בין השאר לגורמים רבים ביניהם שינויים הורמונאליים וכו שכלל אין להם קשר לסרטן. אולם ללא בדיקה של איש מקצוע לא ניתן לדעת במה מדובר. באם הגניקולוגית מוסמכת לבדיקת שד, תוכלי לבקש ממנה. באם לא, מציעה לך לקבוע תור לכירורג שד ולהסיר דאגה. בברכה, אנה
כלומר, הוא מבצע בדיקות שד כחלק מבדיקה שגרתית... פשוט לשאול אותו? תודה מיכל