ביופסיה במצב של טרומבוציטופניה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לאמי 86 אלף טרובמבוציטים. לפני 24 שנים עברה כריתת שד לאחר ביופסיה. במהלך הביופסיה, אז ניתוחית, היה דימום, בגלל קרישת דם לא טובה. לא ידעו על הבעיה. בגלל הטרומבוציטופניה לא ניתנה כימותרפיה אלא טמוקסיפן. עתה מצאו גוש בממוגרפיה בגודל 6.5 מ"מ שלא נראה בUS וצריכה לעבור ביופסיה-ממוטומיה. האם לא צריך לתת טרומבוציטים במקרה זה? תודה על תשובתכם.
לקריאה נוספת והעמקה
לאיילת שלום כעיקרון ל86000 טרומציטים אין צורך בטרומבוציטים כדאי להתיעץ עם המטולוג באם הבעיה אינה רק טרומבוציטים(יתכן ונעשה יעוץ כזה בעבר אך אם לא הייתי ממליץ על יעוץ שכזה בבר