לוקרין
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, אובחנתי עם סרטן שד טריפל פוזיטיב לפני שנתיים וחצי בגיל 30. מטופלת בלוקרין מזה שנה וחצי. לפני חצי עברתי לגו בארהב וביני ממשיכה את הטיפול באותה מסגרת. בישראל קיבלתי שריקות חודשיות במינון של 3.75 מג ואילו בזריקה האחרונה שקיבלתי בארהב התוודעתי לעובדה שהמינון הוא (אם זכרוני אינו מטעני) 7.85 מג.. הייתכן? האם מינון גבוה יותר יכול לפגוע בשחלות שלי? תודה, עינת.
עינת שלום על פי עלון התרופה הגלובלי כפי שמופיע בתוכנת התרופות באיטרנט- קיימים שני מינונים 3.75 למתן חודשי ו-11.25 למתן כל 3 חודשים. ייתכן שלא מדובר בדויק באותה תרופה וכדאי לך להתייעץ עם האונקולוג שמטפל בך בארה"ב. בכל מקרה הפסקת המחזור היא אחידה ומהיבט זה איני חושב שיש סיכון.