עליה בסמן CA15-3 לאחר ניתוח כריתה ושיחזור
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני כשנתיים לאחר כריתה ושחזור. ביצעתי בדיקת סמנים והתברר שסמן בCA15-3 הגיע ל-90. בצד שמאל יש לי נמק מהניתוח- בדיקה של MRI באזור יצאה נקייה שבועיים קודם לכן. בגלל עליית הסמן נשלחתי לבדיקת PETCT. בבדיקה נמצא: בית חזה- סיכות ניתוח באקסילה משמאל. מוקדים (SUV7.9) מודגמים בקשריות עד 1.5 ס"מ באקסילה משמאל סיכום: קשריות חשודות באקסילה משמאל וברטרו-פריטונאום, אם כי יתכנו גם על רקע ריאקטיבי. מבקשת עזרה בהבנה
לקריאה נוספת והעמקה
אילה שלום, על פי הבדיקה יש חשד גבוה לחזרת המחלה ועליך לפנות לרופא שמטפל בך להמשך ברור