גידול ממאיר בשד
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בת 37 בעת מקלחת הרגשתי גוש בשד עשיתי ממוגרפיה גילו אצלי גוש 2.5 מ"מ אבל שפיר עשיתי גם אולטראסאונד ועדיין לא קיבלתי התשובה אני מאד לחוצה וקשה לי לחכות עד לתשובת האולטראסואנד בשבוע הבא אודה לכם אם תוכלו לתת לי תשובה https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpf1/v/t34.0-12/12576372_10205139102149401_910875750_n.jpg?oh=c40400ba5ce3c7fdcb5836b34203b8c0&oe=56A322E2&__gda__=1453540758_9af8eaa3f03c74499fc7e57518061819
שלום לך, אני מבינה שאת בלחץ, למרות שבממוגרפיה קיבלת תשובה מרגיעה. לא הבנתי את שאלתך? בלי ממצאי אולטרסאונד יועצי הפורום לא יוכלו להשיב על השאלה. בברכה, אנה