הקרנות
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב לרופא, לפני שלושה וחצי חודשים עברתי ניתוח להסרת גידול סרטני מהשד. בבדיקה נמצא שבלוטת הלימפה אינה נגועה, הגידול יחסית קטן וכך נקבע לי המשך טיפול בהקרנות (25) ונטילת גלולות טמוקסיפן ללא כימו. לפני כ - 3 שבועות עברתי את הסימולציה ועדיין לא קיבלתי תור לתחילת הטיפולים. שאלתי: האם יש הגבלת זמן מרגע הניתוח ועד תחילת ההקרנות? האם 3.5 חודשים אינם זמן ארוך מידי שבעטיו טיפול ההקרנה לא יהיה יעיל? אודה לך על תשובתך בהקדם.
טיפול הקרינתי יהיה יעיל גם לאחר 4 חודשים. נשים שמקבלות כמוטרפיה מתחילות קרינה גם חצי שנה ויותר אחרי הניתוח. אם הזמן מתארך אפשר לבצע ממוגרפיה או US של השד המנותח לפני תחילת הטיפול
לד"ר בן-ברוך, תודה עבור תשובתך המהירה והמעודדת.