קופת חולים לא מאשרים לי בדיקת MRI כבר שנתיים
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני חליתי בסטן שד לפני שנתיים. בבדיקות המעקב של ממוגרפיה ו US הרופא ממליץ על בדיקת MRI כי השד צפוף ועם צלקות גדולות של ניתוחים. גם רופא כירוג ואונקולוג ממליצים על בדיקת MRI. קופת חולים דוחה אותי וטוענים שהבדיקה אינה בסל. מה עליי לעשות? איפה יש מכון MRI עם מחירים סבירים?אני גרושה עם 3 ילדים והאב אינו בקשר עם ילדיו.אני חושש שהמחלה תחזור ויהיה מאוחר מידי. מי יכול לסייע לי?
בריזיט שלום, את מוזמנת לפנות לעורכת הדין שלנו עו"ד שירין שומר-ג'יריס בטלפון 1-800-363-400 שלוחה 2
לא מבינה אם יש המלצה מהאונקלוג וכירורג למה לא מאשרים תפני לרופא כירורג של הקופה ותבקשי שיתערב בנושא.