זריקות להפסקת הווסת
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, אני בת 30 , חליתי בסרטן השד ואני לקראת טיולים כימותרפיים.. האם מומלץ תוך כדי הטיפולים לעשות זריקות להפסקת הווסת? אם כן למה זה מועיל? הרי כימו גם ככה יגרום להפסקת הווסת. תודה!
לקריאה נוספת והעמקה
ג'ני שלום, להפסקת המחזור יש שתי מטרות 1. במידה שרוצים לשמור על הפוריות, נמצא שהפסקת מחזור יזומה לפני הכימותרפיה מאפשרת ליותר נשים לשמור על הפוריות לאחר הטיפולים 2. בנשים צעירות מגיל 35 שסוג הגידול שלהם רגיש להורמונים, הפסקת מחזור יזומה ללא תלות בהפסקה הנגרמת מהכימותרפיה שיפרה את תוצאות הטיפול המניעתי לטווח הארוך.