האם לעבור טיפול כימי
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לאחר שגילו לאמי סרטן השד בוצע ניתוח להסרת הגידול אלא שאז התברר שבלוטת הזקיף נגועה והומלץ לה לבצע את בדיקת הפרוסגינה שמבוצעת בארץ בכדי לבחון האם בנוסף להקרנות ולטיפול ההורמנלי יש צורך בטיפול כימי .התוצאה של הבדיקת פרוסגינה הראתה שקיים 15%שהמחלה יכולה להתפרץ שוב .ולכן האונקולוג באסוצא המליץ גם על טיפול כימי ולעומת בדיקת פט סיטי שנכשתה ויצאה נקייה .אנו אובדי עצות האם לקבל ההמלצה ולבצע את הכימי בנוסף או להסתמך על בדיקת פט סיטי המראה שכל תאי הגוף נקיים.
יפית היקרה שלום, על מנת להשיב על שאלה זו יש לקחת בחשבון פרמטרים רבים ולכן אם תרצי מענה של אחד הרופאים, אנא צייני את כל המידע הרלוונטי לגבי אמך, גיל, אבחנה, היסטוריה משפחתית וכו'. בברכה, אנה