שאלה בנוגע לבטיחות בדירת אולטרסאונד שד בזמן היריון
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
הופניתי ע"י כירורג שד לבדיקת אולטרסאונד. אני בהריון ומאוד חוששת מענין הקרינה. אשמח לחוות לחוות דעת בנוגע לענין, מהם אחוזי הקרינה ומה הסיכוי לפגיעה בעובר (גם אם מזערי). תודה
לקריאה נוספת והעמקה
שיר היקרה שלום, שאלה זו נשאלה בפורום. אולטרסאונד עושים בהריון והוא לא מסוכן לך או לעובר. הרי גם את כל בדיקות ההיריון עושים באמצעות אולטרסאונד. חשוב לבצע את הבדיקה. בברכה, אנה
מה ההבדל בין אולטרסאונד לבדיקת שד לאולטאסאונד צילום שיניים שאני יודעת שאנו מומלץ בהריון? האם יש קרינה באולטרסאונד? תודה