גוש בשד
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום אני בת 34 ולפני 4 ימים גיליתי גוש שנראה לי די גדול בשד שמאל, הגוש זז הוא לא מקובע, אני לא מרגישה כאבים אולי קצת רגישות אבל בשני השדיים. נסעתי לטיול ואחזור רק בעוד שבועיים, האם זה סובל דיחוי שבועיים ? או שדחוף לבדוק את זה בימים הקרובים? אציין שאני יחסית בריאה, עושה ספורט 3 פעמים בשבוע לפחות, שותה מיץ ירקות כל יום , משתדלת לאכול תזונה טבעונית ומבנה גופי רזה. אני לא רואה שינוי בצורת השד או הפטמה. אך אני לעתים קרובות חווה מצבי לחץ. אשמח לעצה מהירה תודה
לקריאה נוספת והעמקה
מהתיאור שמסרת, נראה שבסבירות גבוהה מדובר בציסטה. בכל מקרה יכול לחכות שבועיים לחזרתך.