גרד בשד
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, זקוקה לעצה, בת 36, מזה מספר חודשים יש לי גרד בפטמה באחד השדיים, מדובר במצב יומיומי שמציק לי מאוד. אני שנה וחצי לאחר סיום הנקה ועדיין יוצא חלב בלחיצה, בעיקר מהשד המגרד שהוא גם כבד ומלא יותר. לוקחת גלולות סרזט. כירורג שד בדק ביסודיות ולא מצא ממצא בשד או בעור, אולטסאונד היה תקין, רופא עור לא מצא כלום. וזה ממשיך להציק. הגרד מרגיש פנימי כך שכשמופיע אני צריכה כאילו לצבוט את הפטמה כדי שיעבור. יש לכם אולי רעיון מה עוד צריך לבדוק? השבוע אעשה בדיקת פרולקטין. אני מפחדת לפספס משהו חמור. אשמח לרעיון נוסף. תודה רבה ליאת
<p>ליאת שלום, במידה ואת בטוחה שמיצאו את כל האופציות האבחנתיות (נשמע שכן) ניתן לטפל בסימפטומים שמפריעים לך ע"י שימוש במשחה שמכילה סטירואידים (סוגים של קורטיזון). חשוב לדעת שהטיפול הזה יכול בעצמו לגרום לשינויים בעורולכן יש להגביל את השימוש למספר שבועות בלבד. הטיפול לא מרפא את הנגע שסיבתו בדרך כלל לא ידועה. בברכה,</p> <p><span style="color: #222222; font-family: arial, sans-serif; font-size: 12.8px;">יש חשיבות רבה להמשיך ולהיות במעקב כעבור 3-6 חודשים לוודא שאין גורם חשוב לבעיה.</span></p> <p> דר אולשה</p>