תוצאות בדיקות לאחר ניתוח
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לפני כחודש הוצא גוש ממאיר בגודל 1.2 ס"מ שהוצא בשלמות וגם זקיף שנמצא גם כן ממאיר. האונקולוג שלח אותי לכמה בדיקות. בבדיקות מעבדה נמצאו התוצאות: CA 125 - 6 u/ml, CA 15-3 - 37/10 u/ml, CEA - 0.8 ng/ml. מאחר והפגישה אצל הרופא רק בשבוע הבא אני מאד מוטרדת מהחריגה בתקן של אחת הבדיקות. אודה על קבלת הבהרות
לקריאה נוספת והעמקה
לפונה שלום סמן ה-CA15-3 הוא מעט מעל הגבול העליון של הנורמה. בדרך כלל הדבר אינו אומר הרבה אבל כדאי להשלים בדיקת הדמיה של הגוף CT או PET במידה שלא ביצעת לפני ההחלטה על המשך הטיפול.