תשובה לאחר ניתוח למפקטומי
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
עברתי ניתוח כריתה חלקית של השד לפני 4 שבועות. עדיין לא קיבלתי תשובה אם הממצא שפיר או ממאיר. פניתי לרופאה ולמחלקה אך לא קיבלתי תשובה למעט שבמחשב כתוב שהממצא הגיע לפתולוגיה. מה קורה כאן? איזה תהליך הממצא עובר שיכול להיות שלוקח ככ הרבה זמן? אולי הממצא או התוצאות אבדו? איך אני יכולה לנער את המערכת ולקבל הסבר למה שקורה כאן. מעבר להסבר שכנראה הממצא בבדיקה.... איך אני מוצאת מישהו שיכול לפנות לפתולוגיה וששם יגידו לו בדיוק מה קורה עם הממצא. לא "כנראה" ו"אולי". נראה לי שיש רופאים ששוכחים שיש נפש מאחורי השד. מיום ליום אני נטרפת יותר ויותר. תודה מראש לעונות
דנה היקרה שלום, אני לגמרי מבינה אותך והמתנה לתוצאות יכולה להיות קשה מאוד. בכל מקום זמן המתנה שונה ולצערי אין חוקיות בדברים האלו. מקווה לתוצאות מרגיעות ומהירות, אנה