כאבים בבית שחי שמאל המקרין ליד
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, מיזה כשבוע יש לי כאבים בבית שחי שמאל והוא מקרין לי לאורך יד שמאל. הכאב בבית השחי הוא כמו עקצוץ והכאב ביד הוא כמו של מתיחה וזרמים וזה מגיעה עד לאצבעות. אין שינויים בגודל וצבע.? קבעתי תור אצל כירורג לעוד כשבועיים. אני רוצה לציין שלפני כ-7 חודשים ביצעתי ממוגרפיה ואולטרה סאונד ויצא תקין. רק ציצטות
לקריאה נוספת והעמקה
מיה היקרה שלום, כאבים בשד ובבית שחי יכולים להיות קשורים להמון סיבות שלא כוללות סרטן שד. אולם ללא בדיקה קלינית של כירורג לא ניתן לקבוע אבחנה. לכו, אני מציעה לך לקבוע תור אצל כירורג ולהסיר דאגה. בברכה, אנה