ממתינים או מנתחים ?
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בת 51 ברקע idc רצפטורים חיוביים her 2 שלילי .ממאירות 2 גוש 4 ס"מ בביופסיה בלוטה נגועה . פס סי טי לא הדגים מחלה מרוחקת . אונקוטייפ 17. מזה חצי שנה לערך מטופלת בפמרה וזולידקס , תהליך טרום ניתוח והקרנות. הגידול התכווץ בחצי לערך . שאלתי האם מנתחים ? או ממתינים עד שהגידול יעלם ? מלחיץ לחשוב שתאים סרטניים מטיילים בגופי ... תודה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום אור, אחרי חצי שנה אפשר כבר לנתח. בדרך כלל מנתחים כשהגידול מפסיק להתכווץ, אבל בהחלט ניתן (אני מניחה, לא בדקתי אותך) לנתח כבר כעת. לא לשכוח שאחרי הניתוח צריך קרינה... בהצלחה!! מירב בן דוד