סרטן שד
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אמא שלי עברה ניתוח למפקטומי בשד שמאל בגודל 2.5 סמ. הוצאו שתי בלוטות זקיף האחת נגועה והשניה נקיה . המנתח הוציא עוד 9 בלוטות לבדיקה פטולוגית . האם יכול להיות נס והבלוטה הנגועה לא התפשטה ? ואם כן מה לעשות עוד ניתוח או חייב טיפול כימותרפיה?? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
א היקרה שלום, אני מבינה את הלחץ ואת הצורך במידע מרגיע. אולם על מנת לדעת במה מדובר ולבנות את הטיפול המתאים, יש צורך להמתין לממצאים. אחרי שיתקבלו הממצאים, אנא פרטי אותם כאן ואשמח להפנות אותם לאחד היועצים. בברכה, אנה