דופק נמוך
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אמא שלי חולה בסרטן שד טריפל נגטיב. 7 ס"מ. התחילה טיול כימותרפי ac אחת לשבועיים תופעות לוואי סטנדרטיות נשירה חולשה ותשישות בחילות וכו. 4 ימים אחרח הטיפול השני דופק במנוחה נמוך. 66. האם זה נורמלי? האם אלו תופעות הידועות בזמן טיפול? תודה מראש.
לקריאה נוספת והעמקה
שלום יערית, דופק 66 יכול בהחלט להיות נורמלי, השאלה מה הדופק הרגיל של אמא. אם היא מרגישה טוב, אין צורך למדוד דופק... אם היא לא מרגישה טוב, חולשה קיצונית, למשל, אז צריך להיבדק... בהצלחה רבה!!! מירב בן דוד