טיפול לא יעיל
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
חליתי בסרטן בשד בגיל 43 סטאיג'2 עברתי כריתה דו צדדית ללא בלוטות הלימפה קיבלתי טומוקסיפן והא גרם לי להיות הורמונלית ולאחר שנה וחצי חזר לי גידול באיזור של התפר 0.8 ממ הפסיקו עם הטומוקסיפן האונקולוגים לא יודעים ממה זה נובע החזרה או מהטיפול או משהו שנשאר מה דעתכם בעניין ואיזה טיפול הייתם מציעים הסוג של הגידול הוא ER POSPR POS HER2+2 FISH NEG אני בת 45 היום.
רינת שלום איני חושב שהגידול חזר עקב הטיפול ההורמוני (אין שום עדויות לכך) וככל הנראה -חזר למרות הטיפול ההורמוני. בכל מקרה יחד עם האונקולוג שמטפל בך כדאי לשקול טיפול קרינתי וכמו כן מומלץ טיפול הורמוני בתרופה ממשפחת מדכאי הארומטז ועל פי הצורך הפסקת מחזור- אם עדיין יש
במידה ואני לא עושה שום טיפול רק במעקב כי אני חושבת שהתרופות האלה גם פוגעות בבריאות מה הסיכון לפי הסטטיסטיקה אבל במעקב אני ממשיכה