שורף וכואב בשד שמאל
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בוקר טוב, בת 36, מזה שבועיים כואב לי ושורף לי בשד השמאלי. השד שלי מלא בציסטות וגבשושי מאז ומתמיד. לפני 7 חודשים עשיתי אולטרסאונד שיצא שד ימין תקין שד שמאל גבשושיות birds 2 אבל אז לא היו לי הכאבים והשורף. כואב לי ושורף לי בבית השחי ויורד לכיוון החזה. ממש בוער לי. כשאני נוגעת אני מרגישה מלא גושים אז לא יודעת אם זה תקין או לא. כל זה משפיע לי אפילו על יד שמאל בתנועה. ברצוני להוסיף כי לפני כחודש השתמשתי באופן חד פעמי בדאודורנט אנהידרול פורטה ולאחר כחצי שעה שרף לי ממש בבית השחי שמאל, תחושת השריפה נמשכה כשלושה ימים וחלפה והנה התחילו כל התופעות הללו. מה עלי לעשות? מה זה יכול להיות? האם סרטני?
שלום רב. קשה לענות על שאלתך מבלי שנבדקת. עלייך להיבדק ע"י כירורג שד ואולי גם רופא עור. בברכה