כאבים ברגלים ובקרסול
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני לאחר למפקטומי לפני חצי שנה. סרטן הורמונלי רגיש לאסטרוגן. לא נשאית וללא כימוטרפיה. הטיפול המונע השניתן לי הוא טמוקסיפן 20 מג כל יום וזריקת לוקרין אחת ל3 חודשים את הראשונה קבלתי באפריל ומאז פסק המחזור. יש לי בשבועות האחרונים כאבים חזקים בירכיים ובקרסול ובאגן תחתון. השאלה שלי היא אם זה נורמלי? זה ממש מפריע לי לתפקוד וקשה לי ללכת . בלילה כאבים חזקים יותר. האם יש מה לעשות? הרופאה יעצה לי להפסיק טמוקסיפן לשבועיים אך זה לא עוזר. הכאב ממשיך.
שלום שרון הכאבים שאת מתארת לא אופייניים לטמוקסיפן. להערכתי יתכן שזה קשור ללוקרין עצמו (כלומר תופעת לוואי של תרופה ולא של אפקט של הפסקת המחזור). הייתי מציעה שתתיעצי עם האונקולוג לגבי אפשרויות אחרות של הפסקת המחזור. בהצלחה