תוצאות ממוגרפיה וUS
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני בת 42 ונשלחתי לממוגרפיה וUS לאחר שכירורגית שד זהתה אצלי גוש. בממוגרפיה לא ראו דבר אך בUS אכן התגלה הגוש וזה מה שנכתב: בשד ימין 12 בהתאם לממצא מישושי הודגם גוש היפואקוגני, בגודל כ 0.8*1.3 ס"מ. ?FA יכול להתאים ל נא לביופסיה. סווג על פי BI -RADS מתאים ל 4A קבעו לי תור לביופסיה שזה רק בעוד שבוע וגם אז צריך לחכות עד לתוצאות כ 10 ימים נוספים. מאוד נלחצתי, האם יש סיבה לדאגה? האם רוב הסיכויים שמדובר בשפיר? בבקשה אשמח לתשובה. תודה מראש.
ליאנה היקרה שלום, ממצאי האולטסראונד מראים צורך בהמשך בירור.זאת מכיוון שרק לאחר ביופםיה ניתן יהיה לדעת בוודאות במה מדובר, כרגע עליך לבצע את הבדיקה ולהמתין לתוצאות. רק לסבר את האוזן פעמים רבות ממצאי ביופסיה חוזרים תקינים ואני מאוד מקווה שכך יהיה גם אצלך. בברכה, אנה