חלב אם
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום. אני סובלת מגרורות של סרטן שד, שמעתי על סגולותיו של "חלב אם" כממגר תאים סרטניים. האם אין חשש שההורמונים המופרשים בחלב האם עלולים לפגוע בי. האם למישהו יש מידע נוסף בנושא? תודה, רחלי
לקריאה נוספת והעמקה
רחלי שלום התבקשתי ממנהלת האתר לענות, אך אני איני מכיר מיידע רפואי אמין כלשהו לגבי חלב אם כטיפול לסרטן שד גרורתי. חלב האם עצמו אינו מסוכן מבחינת תכולת ההורמונים שבו והשפעתם על סרטן השד, כפי שאינו יוצר תגובה הורמונית מוגזמת בקרב התינוקות לעומת שתיה מופרזת של הזנת סויה שכן גןרמת לתגובה הורמונית כזו.