תחושה של "משיכות" בבית השחי
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב. חשבתי שאולי אוכל להיעזר בידע המצוי כאן. אני מרגישה כחודשיים-שלושה משיכות בבית השחי השמאלי, מדובר בתחושה יומיומית. לפני כשבוע הייתי אצל כירורג שד שמישש וטען שלא מרגיש כלום. האם זה אמור להרגיע אותי? כי זה לא. אשמח לקבל תובנות בנושא, אני אקבע תור לכירורג שד נוסף אבל אני לא רגועה...
לקריאה נוספת והעמקה
אסתר היקרה שלום, העובדה שכירוג שד לא מימש דבר הינה מרגיעה. באופן כללי משיכות באזור בית שחי יכולות להגרם מסיבות שונות שלא קשורות לסרטן השד. מתיחת שריר למשל. עם זאת, ללא בדיקה קלינית לא ניתן לאבחן דבר. בברכה, אנה