סיכויי החלמה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי, מאוד מסקרן אותי לדעת מה ה סיכויים שיופיע עוד גידול, עם ובלי תרופות. הובחנתי ב Stage1 Invasive Lobular Carcinoma. אני מרגישה לא טוב רק מהתרופות -Tamoxifen and Zoladex-מין חולשה כללית,פריחה קלה, והמחשבה שאצטרך להמשיך 5 שנים עם טמוקסיפן רק מדכא אותי. מישהו יכול להבטיח שלא אגלה עוד גידול - אולי בשד השני- כל זמן שאמשיך עם התרופות? אני בת 49 -peri-menopausal. תודה מראש
סיכויי הישנות תלויים במאפינים נוספים אותם לא מסרת בשאלתיך. כגון גודל מדויק של הגידול, רמות רצפטורים וHER2, חדירה לכלי דם ולימפה. תופעות הלואי בדרך כלל משתפרות עם הזמן.
המחקר הראה שחולי סרטן אשר יאמצו את עקרונות הטיפול הבריאותי הטבעי החלימו כולם . מבין חולי סרטן קשים שהוגדרו ע"י הרופאים כחשוכי מרפאה לאחר שקיבלו טיפול ברפואה קונבנציונלית נרפאו רק 86% ע"י הטיפול הבריאותי הטבעי לעומת 6.4% שהחלימו בטיפול הקונבנציונלי מחקר שבוצע בארה"ב על השרדותם של חולי סרטן ע"י ד"ר וולטר אלמר מנהל המועצה הבנלאומית לבריאות חומר למחשבה