רופא מומלץ לכירוגיית שד
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, גיליתי גוש בשד ורופא כירוג שד המליץ לי על ניתוח. לפני כן, אני רוצה להתייעץ עם רופא מומחה ואשמח לקבל המלצה לרופא מומלץ שעובד עם קופ"ח כללית (ואם הוא באזור ירושלים זה יהיה הכי טוב). תודה!
בטי היקרה שלום, בפורום זה איננו ממליצים על רופאים ספציפיים, אולם אני מקווה שנשות הפורום יוכלו לתרום לך מניסיונן. כמו כן, את יכולה להעזר ברשימה היועצים שלנו. בברכה, אנה
המנתח היה ד"ר קויפמן צבי שהוא מנהל מח סרטן שד במאיר חשבתי להינתח בתהש או איכילוב .אבל הרגשתי בידיים טובות קיבלתי מענה לכל שאלותי ועברתי הניתוח לאחרונה .באסותא יש השתתפות עצמית באחרים אין אם הייתי הולכת לתהש או איכילוב על פי הקרוב לבית.