אנסטרזול
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, אני אחרי סרטן שד פעם שניה, ב-יולי 2013 סיימתי טיפולים, מקבלת אנסטרזול מספט' 2013 ועד היום, התרופה השפיעה קשות על החשק המיני...כמובן יובש בנרתיק אבל הואגיפן מקל..מה עושה עם החשק המיני הייתי אצל סקסולוג שנתן לי וולבוטרין שמטרף לציפרלקס שאני לוקחת יותר מחצי שנה..לא הייתי במצב הזה לעולם, אני בת 45 והאנסטרזול לצערי ילווה אותי כמה שנים טובות..די מיואשת..אשמח לעצות מה עוד אני יכולה לעשות..ב-2006 קיבלתי טמוקסיפן שלא עשה לי את התופעות האלה אבל סרבו לתת לי אותו שוב מחשש שהגידול השני גדל כשעוד לקחתי טמוקסיפן...מאוד לחוצה מיזה..אשמח לכל עצה...
דנה שלום ברמב"ם ואני מניח שגם ביתר במרכזים הגדולים פועלת יחידה לטיפול בבעיות מיניות. ביחידה עובדים רופאים מומחים בתחום והרושם שלי שזו כתובת מתאימה עבורך. ייתכן שהכיוון יהיה מתן מינון נמוך של טסטוסטרון.
בבית חולים שאני מטופלת בו לא הפנו אותי ליחידה כזאת.. בכל מצב אנסה לברר..המון המון תודה על תשובתך..