גוש בשד צעירה בת 17.5
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לאחרונה התגלה אצלי גוש בשד ימין 3.1 סמ, לאחר בדיקת ביופסיה התגלה תקין, פיברודנומה. הומלץ לנתח להסרתו. רציתי לדעת מה הסיכונים? האם מדובר בהרדמה מלאה או שניתן גם בהרדמה מקומית או טשטוש מסויים? מה הצלקות שיישארו? האם יוותר שקע בשד? והאם בכלל מומלץ לעשות את הניתוח כשהגיש נמצא תקין? כמה זמן עד להחלמה מלאה ותוך כמה זמן מורידים את התפרים? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
לאור שלום מדובר בניתוח בהרדמה כללית בדרך כלל ניתו לעשות חתך ליד העטרה כך שהצלקת מינימלית ומתמזגת עם העטרה התפרים הם נמסים ,כך שאין צורך להוריד והחלמה היא מספר ימים בודדים בהצלחה