הזעה

דיון מתוך פורום  סרטן השד

21/10/2014 | 10:44 | מאת: אתיקה

שנה אחרי כריתה דוצ. מטופלת באנסטרול. מלבד ההשמנה, התחיל לי ריח זיעה חריף בכמה חודשים האחרונים, למרות שאני משתמשת באותו דאודורנט. האם יש לכך קשר עם התרופה? בניתוח הבלוטות היו נקיות. תודה

לקריאה נוספת והעמקה
21/10/2014 | 11:35 | מאת: מירה

הי אתיקה, לא יודעת אם יש קשר או לא , מה שאני יודעת זה שזיעה היא דבר טוב, היא מפרישה רעלים . אם את רוצה המלצה , יש לי בשבילך. דאודורנט אלוורה, אינו מכיל מלחי אלומיניום ולא אלכוהול. הוא ללא ריח. אך קוטל את החיידקים שגורמים לריח . שווה לנסות. צרי איתי קשר , אשמח לעזור . מירה 0544652800

22/10/2014 | 10:32 | מאת: ד"ר מיה גיפס

שלום אתיקה לא ידוע לי אבר שינויים הורמונלים יכולים לגרום לשינויים בריח גוף בברכה

מנהל פורום סרטן השד