הזעה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שנה אחרי כריתה דוצ. מטופלת באנסטרול. מלבד ההשמנה, התחיל לי ריח זיעה חריף בכמה חודשים האחרונים, למרות שאני משתמשת באותו דאודורנט. האם יש לכך קשר עם התרופה? בניתוח הבלוטות היו נקיות. תודה
לקריאה נוספת והעמקה
הי אתיקה, לא יודעת אם יש קשר או לא , מה שאני יודעת זה שזיעה היא דבר טוב, היא מפרישה רעלים . אם את רוצה המלצה , יש לי בשבילך. דאודורנט אלוורה, אינו מכיל מלחי אלומיניום ולא אלכוהול. הוא ללא ריח. אך קוטל את החיידקים שגורמים לריח . שווה לנסות. צרי איתי קשר , אשמח לעזור . מירה 0544652800
שלום אתיקה לא ידוע לי אבר שינויים הורמונלים יכולים לגרום לשינויים בריח גוף בברכה