מחזור לא מסודר
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בת 44 בדצמבר 2013 עברתי כריתה דו צדדית ושחזור אני מטופלת בטומוקסיפן במשך 8 חודשים סרטן השד דרגה 2 ללא צורך בטיפולים כימוטרפי בהתחלה קיבלתי מחזור כל 30 יום ועכשיו קבלתי שוב מחזור לאחר שבועיים. האם יש סיבה לדאגה? יש התקן רגיל.
לקריאה נוספת והעמקה
השיבושין הם כנראה עקבב הטיםול עם טמוכסיפן אשר משפיע על פעול השחלות וגורם לפיעלות יתר של השחלות. יש צורך לעקוב אחר המחזורים לדאוג לאמצעי מניעה לעקוב בבדיקות באולטרהסאונד אחר השחלות ולשלול ציסטות והתעבות רירית הרחם כמו כן לבדוק רמת אסטרדיול שיכולה להיות גבוהה עקב כך.