הסבר ביופסיה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
עד שאפגש עם הכירורג שד אני די לחוצה ואשמח למענה, ברקע בת 30 בריאה בדכ לפני שנה וחצי נמצא גוש בשד שמאל , הייתי במעקב us כמידי חצי שנה , ואובחן כפיברואדינומה , בus האחרון הגוש גדל מ1 סמ ל2 סמ ביצעתי ביופסיה להמשך בירור ובתוצאה שהגיעה אליי נרשם : נמצא גוש בגודל 2 סמ ונלקחה דגימה בתוצאה גלילי פיברואדינומה עם שינוי מיקסואידי בסטרומה, מומלץ לבצע MRI והמשך בירור , מה הכוונה ? תודה מראש !
שלום רב. הממצא הוכח כפיברואדנומה וזה גידול שפיר השכיחה בנשים בשנות העשרה והעשרים. מאחר ונצפתה גדילה של הגוש (וגם גידולים שפירים כמו פיברואדנומה גדלים לפעמים) יהיה צורך לשקול את הסרתו של הממצא. ה mri נועד לוודא שמדובר בנגע בודד. בברכה