פתרונות שינה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, סיימתי 5 חודשי כימו ו-5 חודשים ללא שינה כמעט. האונקולוגים ממליצים רק על כדורי שינה ומסרבים להמליץ על גראס רפואי בטענה שאני לא גרורתית ולא יאשרו לי. המצב מחמיר, הפגיעה בתיפקוד היא יומיומית וכדורי השינה (בונדרמין ונוקטורנו) עובדים ל- שעתתים-ארבע שעות בלבד. מעבר להתמכרות כמובן. כדורי ההרגעה השונים עבדו קצת בתחילה וזהו. האם יש המלצה למי מכן או לרופאים? תודה
שרון היקרה שלום, בנוגע לשימוש בקנאביס רפואי, עליך לפנות לאונקולוג המטפל בך ולהתייעץ עימו. יועצי הפורום לא יוכלו לתת המלצות על קנאביס רפואי. בברכה, אנה
אינני מחפשת הפנייה לגראס רק הפנייה לשינה:). אני פשוט מותשת ואשמח לקבל הצעות כיצד לישון טוב יותר