פריחה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
האם פריחה המתקיימת רק בצידי שד ימין (הגדול יותר) בכפל העור ,מעט יובש בשתי הפטמות (2-3 נקודת לבנות שנראות כמו יובש) , פריחה מתחת לשני השדיים, ובכאב עמום בשד ובבית שחי יכולים להוות תסמינים ממאירים? אציין שכירורג שד עשה בדיקה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום לך, ללא בדיקה קלינית אי אפשר לדעת במה מדובר. עור יבש יכול להיות קשור לגורמים שונים שכלל אינם מצביעים על סרטן השד. מה ממצאי בדיקת הכירורג? באם את עדין לא רגוע, את יכולה לפנות לרופא נוסף לחוות דעת שניה. אנה
הרושם שאין מדובר בסימנים המחשידים לסרטן השד אלא בבעיות רגילות של עור השד