תופעות לוואי של טמוקסי
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אישתי חלתה בסרטן שד לפני כשנתיים לאחר הסרה של הגידול והקרנות היא מטפלת בכדור שנקרא טמוקסי הכדור גורם לה לתופעות לוואי של גלי חום,כאבי ראש , עייפות תחושה של נפיחות מתמדת (עליה במשקל) ואף בצקות האם ניתן לעשות משהו כדי להקל ?אולי טיפולים משלמים ואם כן איזה?
לקריאה נוספת והעמקה
יוסי שלום, מצרפת קישור מהאתר של עמותת "אחת מתשע" בו תוכלו לקרוא מידע על תופעות לוואי של הטיפול ודרכי התמודדות: http://www.onein9.org.il/newsarticle/67179,7459,25958.aspx בברכה, אנה