התנפחות בזרועות
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב. עברתי פעם שניה ניתוח למפקטומי, כאשר עכשיו הגידול גם פולשני. אני לוקחת אוקסאר ללחץ דם ולטרוזול. אני בת 60+. מה יכולה להיות הסיבה להתנפחות באמצע הזרוע, בקיפול בחלק הפנימי, בשתי הזרועות. האם זאת יכולה להיות אינגיודאמה? בתודה מראש
לקריאה נוספת והעמקה
שלום רב, האם עברת גם ניתוח בבית השחי? לאחר כריתת בלוטות בבית השחי, במיוחד באם זה מלווה בתוספת קרינה יכולה להופיע בצקת של הזרוע. כאן מתוארת נפיחות של איזור המרפק בחלקו הפנימי, אני מציע לפנות לבדיקה אצל הכירורג אשר ניתח אותך