רקמת שד פיברוגלאנדולארית עם רקמה בלוטית סמיכה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בבדיקת שד שעשיתי לפני כשנה הממצאים היו כבכותרת הודעה זו. במסגרת טיפולי פוריות שאני עוברת עלי לעשות בדיקת שד תקופתית חוזרת. האם יש טעם לעבור כירורג שד לבדיקה ידנית וממוגרפיה למרות שמחקרים מראים שהם לא יעילים במקרים של רקמת שד צפופה או שאפשר 'לקצר' ולבקש הפנייה ישירות לאולטראסאונד ידני? שאלה נוספת: האם בדיקת אולטראסאונד תלת-מימד יעילה יותר מUS רגיל?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום רב, למרות הכתוב בספרות הרפואית אני ממליץ לפנות לבדיקה ידנית ולבצע US שדיים