שאלה לד"ר בן ברוך
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ד"ר בן ברוך שלום, האם את יכולה לחוות דעה: האם יש מקום לתוספי מזון, או הומאופטיה, ויטמינים ו,או תמציות צמחים בזמן טיפול כימי? האם נכון שיכולה להיות התנגשות בין החומרים? האם היית ממליצה על משהו כמשלים? תודה.
אינני נוהגת להמליץ על טיפול משלים בזמן טיפול כימי. אין לי כל ידע (ולדעתי גם למטפלים אין ידע) לגבי אינטראקציות בין הטיפולים הכימיים למגוון טיפולים אלטרנטיביים. יש בהחלט אפשרות של נזק, מעבר להוצאה כספית כבידה שרוב הטיפולים האלו דורשים - ראי הוגדעה לגבי המחיר של דליה ודוד המפרסמים עצמם ללא בושה מעל אתר זה.
לד"ר נועה בן ברוך שלום, אני מאוד מעריכה את תשובתך, אני חושבת שמנצלים את המצוקה שבה אנו נמצאים, תודה, אילה