אשמח לתשובה בדחיפות
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הי אשמח בבקשה לעזרה בפענוח בדיקת סמנים סבתא שלי בת 80 עברה כריתת שד לפני כ 10 שנים בערך מאז היא בביקורת מידי חצי שנה בבדיקה הקודמת מתאריך 24.4.13 : CA-125 7.16 U/ml CA-15-3 15.66 U/ml CA-19-9 33.71 U/ml CEA 4.31 ng/ml בבדיקה הנוכחית: CA-125 6.74 U/ml CA-15-3 17.20 U/ml CA-19-9 54.42 U/ml CEA 6.31 ng/ml מבקשת לדעת האם זה מעיד על חזרתו של הסרטן אשמח לתשובה עדי
שלום עדי המרקרים אינה בדיקה אבחנתית אלא בדיקה תומכת במקרים מסויימים. יש תנודות בערכי המרקרים ונראה שהדינמיקה במקרה של סבתך נובעת מתנודתיות בלבד. הכי חשוב לדעת איך היא מרגישה. בכל מקרה כדאי להתייעץ עם האונקולוג שהפנה לבדיקה מה משמעות התוצאות. בהצלחה