רציתי להגיד תודה.
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
תודה לכל הנשמות הטובות שמלוות אותי בדרך. תודה לכל מזכירה שחייכה, לכל פקידה שניסתה להתקשר בעצמה ולקדם תור, לכל אחות שהקדישה לי דקה יותר לעידוד לשאול מה נשמע, לכל רופא ורופאה שעשו מעבר למוטל עליהם, למעני, לרווחתי, לשקט הנפשי שלי, שראו קודם כל אותי ואחר כך את המחלה שלי. תודה לכולם. זה מרגש אותי. זה מביא אותי לדמעות. תודה כאן לצוות של הפורום שמקדישים מזמנם לענות, להרגיע ולגונן. ותודה לאחיות לצרה שמשתפות בבעיות ובפתרונות האישיים שלהן.
לקריאה נוספת והעמקה
זוהר היקרה שלום, תודה לך על הדברים המרגשים. כולנו כאן איתך ונשמח להמשיך לעזור. רק בריאות, אנה