2 שאלות - חשוב
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום שמי נטע, אני בת 14 1. מאיזה גיל אפשר לחלות בסרטן השד? 2. ראיתי באיזו שהיא תוכנית טלויזיה שאפשר לעשות בדיקה עצמית לגילוי גושים בשד, איך עושים את זה?? לא הייתי רוצה ללכת לקופת חולים ולהיבדק, כי אני מאוד ביישנית ודבר כזה ממש היה מביך אותי. אני גם לא חושבת שאני עצמי יכולה לזהות גוש בשד, אני לא יודעת את הגודל הסביר, ואני גם לא יודעת איך בנוי השד- אם גושים קטנים זה נורמלי?! אני מקווה שתוכלו לעזור לי בייי
נטע שלום, בגילך הצעיר בו הגוף עובר שינויים הורמונליים אין מקום לדאגה, ובכל זאת אם את מעוניינת לדעת כיצד יש לעשות בדיקה עצמית את מוזמנת להתקשר לקו החם של עמותת אחת מתשע שמספרו: 400 363 800 1 ולבקש ממתנדבות החם לשלוח לך הסבר כיצד יש לערוך את הבדיקה. בברכה,