תוצאות אולטרסאונד-בעקבות גוש
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, בהמשך להודעה קודמת..בתי בת ה18 יש גוש בשד ימין. שגדל וקטן לפעמים...עשינו אולטרסאונד כנראה בזמן שהיה יותר גדול. להלן הממצאים: רושם- בשעה 6 גוש סולידי, מראה שפיר בגודל 1.7ס"מ. אבל אז היא מוסיפה משהו מלחיץ- BITADS4A...ממצא חריג דרגת חשד נמוך... מה אמורים לעשות??? היא לחצה לעשות ביופסיה במקום..ביתי חששה..והתנגדה- קצת בשל הלחץ התןקפני של הרופאה. רציתי לדעת עד כמה זה באמת מלחיץ??לא עשיונו ביופסיה במקום אלא רצינו קודם להתייעץ... האם לעובדת גילה הצעיר והעובדה שהגוש גדל וקטן יש משמעות מקלה??? אודה על תשובתכם...
שלום רב. מדובר קרוב לוודאי בנגע שפיר האופייני לנשים צעירות בסוף שנות העשרה ושנות והעשרים הנקרא פיברואדנומה. בגודל שציינת אפשר לעקוב בלבד אך לשם זאת יש להוכיח עי ביופסית מחט שזאת אמנם פיברואדנומה. בברכה