בדיקת FNA והנקה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני אמא טריה לתינוק בן חודשיים ואני מניקה. בזמן ההנקה שמתי לב לכל מיני גושים בשדים ולכן הופנתי לבצע US בשדיים. בבדיקה נמצא מספר ציסטות בשד ימין : שעה 1: 2ס"מ לא צלולה, שעה 3 - 0.8 ס"מ, 0.7 ס"מ, שעה 4- 0.5 ס"מ. BIRADS- ממצא שפיר. ההמלצות הן לבצע FNA תחת סונר של הציסטה הנמושה בשד ימין. רציתי לדעת מה הכוונה לציסטה לא צלולה? מה הכוונה לציסטה נמושה? והאם אפשר לבצע בדיקה זו כשאר מניקים? תודה.
לאמא שלום ציסטה היא חלל מלא נוזל ולכן בדרכלל צלולה ,ציסטה לא צלולה היאציסטה עם נוזל וחומר נוסף ולכן יש לאבחנו,תהליך שמתבצע עליד שאיבה FNA אין בעיה לבצע בדיקה זו כאשר מניקים ציסטה נמושה היא ציסטה שהבודק ממשש בברכה