לוקרין
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
עקב סרטן שד חוזר התחלתי לקבל זריקות לוקרין לפני שלושה שבועות וחצי. אני בת 40. 12 יום אחרי מתן הזריקה קיבלתי מחזור ולמרות שהדימום נחלש משמעותית, הוא עדיין לא פסק ואני היום ביום ה12 מתחילת המחזור!!! האם זה הגיוני? מתי הוא יפסק? האם עלי לפנות לרופא? אני כבר צריכה לקבל את הזריקה השניה עוד 5 ימים.... תודה, תמר
לקריאה נוספת והעמקה
שלום תמר לוקח זמן עד שהזריקה פועלת, לרוב תוך 3 חודשים המצב ההורמונלי הוא של מנופאוזה. כך שהדימום בשלב זה עדיין תקין. תמשיכי את הלוקרין לפי התכנית בהצלחה